Bara för att

Vart lite dåligt med update nu, mitt uppe i julstädandet å allt så, ja ni förstår. Men tänkte slänga upp ett inlägg nu iaf.

Damsög mitt rum jämt nyss, kände att det va rätt behövligt när det nalkas juletider, ja menar, det kan ju inte se ut som slaget vid Narva när det snart är jul. Tryckte igång vakuumsugaren och började sakta, men graciöst att glida över golvet med munstycket för att täcka av vinklar,vrår och dylikt. Nynna lite på Wham´s klenod Last Christmas, na na na, na na na naa naaa naaa, samtidigt som jag damsög bakom pallen mot väggen, å skvätter till när det slörprar till i dammsugarn, kollar i munstycket å ser att det svalt min halsduk som hängde på garderobsknoppen, den jag köpte i italien när jag var liten. Det enda spår av halsduken var några fransar som stack ut ur munstycket, försökte febrilt att rycka tag i dessa för att få ur min halsduk, men råka peta till istället så att sugaren verkligen svalde hela godbiten.
Då ställdes ja inför ett dilemma, ska jag stoppa dammsugaren, öppna påsen å ta ut halsduken å sen fortsätta?. Eller ska ja dammsuga hela rummet å sen ta ut den?

Det sluta med att ja ställde mig frågan "Varför har ja kvar den halsduken för? använder den ju ändå inte..."

Den ligger kvar i dammsugarn...

...och ja har dammsugit klart

Kommentarer
Postat av: rickshit

Kan du komma och dammsuga hos mig imorgon också?

2008-12-22 @ 18:38:23
Postat av: Victor

Svar: Har du också en halsduk du vill bli av med?;)

2008-12-23 @ 11:24:33
URL: http://victr.blogg.se/
Postat av: rickshit

Jadå ,jag ska bara plocka fram den =D

2008-12-23 @ 20:42:49
Postat av: Victor

svar: Sö bra da:D ja kommer!

2008-12-23 @ 22:44:17
URL: http://victr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0