Late nights, drunken lullabies

Va bara tvungen att skriva om när Jag, Anton och Viktor blev lite letta på maten som bjöds i skolan och drog till den lokala pizzerian istället för att göda våra svullstiga kroppar med fettmans moder. I alla fall, vi beställde, satte oss ner och satt å vänta, rätt länge faktiskt, på att maten skulle bringas in. Disskuterade det vanliga som man gör på pizzan, "ajajaj brödet var inte varmt idag du, vi skulle ha kommit en timme tidigare"   " nej gud, ja skulle ha beställt nått annat, fan" osv osv..
Äntligen, maten kom, hela snoken kunde inhalera de fantastiska aromer som den magiska tallriken utstrålade. "En kebabtallrik" "JAA här". Precis när snubben ställt maten på bordet och går därifrån hör jag anton säga "Jävlar vilket ägg".
Vad säger han? Ä han helt från vettet?
 
Det tar någon sekund innan mina ögon letar sig ner mot hans måltid, och jag inser mitt förskräckliga missförstånd, på hans pyttipanna ligger ett enormt, stekt, dubbelägg som ligger som en solförmörkelse över pytten.

Kommentarer
Postat av: Josefine Strand

Intressant blogg. Denna ska jag följa :)

2008-12-16 @ 00:30:17
Postat av: Victor

Svar till Josefin: Det gläder mig att höra:)

2008-12-16 @ 07:44:31
URL: http://victr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0