The Man, The Myth, The Legend

Han har gjort det igen, mannen som aldrig slutar att förvåna oss, han är lite som gollum i sagan om ringen  , han dyker upp när man minst anar det och gör det mest oväntade. Härisist drog han till med ett hattrick i sin första innebandy match, och skrev förevigt in sig i historieböckerna. Nu har han gjort det igen, mot alla odds.
Idag, den 17 december 2008, har denne man slagit ett smått osannolikt rekord, i något som egentligen är helt meningslöst. Just därför som jag valde att publicera det i denna blogg. Han lyckades med bedriften att skriva det engelska alfabetet(utan å,ä,ö, puckos..) på osannolika 1,82 sekunder. Tack vare denna prestation har han slagit sig rakt in i svenska folkets hjärtan och är en het kandidat till bragdguldet nästa år.
Behöver inte nämna några namn, väljer att citera istället:


törnqvist; säger:

jag fick en chock

törnqvist; säger:

mitt mål var under 2,00

törnqvist; säger:

så fick jag 1,99

törnqvist; säger:

jag bar: WOOOHOO!

törnqvist; säger:

o sen bar 1,88

törnqvist; säger:

WTF!

törnqvist; säger:

sen bar 1,87

törnqvist; säger:

GAAH!

törnqvist; säger:

o sen bar 1,82

törnqvist; säger:

JULAFTAN!

Ja gu sö fint me julaftan


Kommentarer
Postat av: ida

haha :p

2009-01-06 @ 12:11:13
URL: http://strulig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0